First 'N' Foremost

Thursday 28 April 2011

Meh intai ckit hidup aku kat skola!!!

semenjak dua tiga hari ni, aku asyik TIDUR aje.. ni, nak type post utk blog ni pun x bermaya... otak kusut nak pikir ayat utk ditulis... byk benar kerja yg ditugaskan kat aku.. kalo korg jd diri ini, mesti korg nak pengsan dgn hanya membaca apa kerja aku... huhu T-T


dlm minggu yg sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt memenatkan ini.... (blom habis lg satu minggu, baru 4 hari...) aku telah diberi tanggungjawab yg byk... 


bile ade tanggungjawab, adelah kerjanya... 
bila ade kerja, adelah deadline nya... 
bile ade deadline, kenalah pantas buat kerja... 
bile kena pantas buat kerja... hati frust, diri stress... 
bile dah frust dan stress, diri dah bad mood.. 
bile bad mood, _______? 
selesaikan sendiri!!!!
....


antara tanggungjawab yg telah diletakkan di atas bahuku yg pendek adalah....
1) membuat blog - sejarah & tasawwur Islam...
2)AJK bilik kesihatan - hias ini, hias itu, print ini, print itu....
3)kawad kaki - 1 minggu sblom pertandingan baru nak latih... mane x rush, memfrustkan adelah!!!
4)senamrobik utk rumah sukan - round2 skola, cari budak nak masuk kursus utk 20 org... tapi sku ade 8 org je!!!! mane aku nak cari!!!
5)kerja2 rumah sume tertangguh, sbb asyik miss kelas jew utk selesaikan no. 3 tu... (tapi x lah seteruk kembar aku sorg tu... kesian dia... minggu depan nak kena gi camping lak, peringkat negeri... lg byk miss kelas... huhuhu >_<)
& mcm2 lg.....


oleh itu, dinasihati pembaca2 sekelian, jgnlah t'lalu POPULAR sgt... kerana gerenti sure punye, ko punye kehidupan di sekolah akan dipenuhi dgn perkara2 sperti yg telah aku nyatakan... kalo ko mampu, ko buatlah sume tu... yg penting ko NAK wat...

0 comments: